Bij Lifelike XR hebben we de transformatieve kracht van Virtual Reality (VR) gebruikt om een immersieve ervaring te creëren voor P-Laser, een pionier op het gebied van laserreinigingstechnologie. Ons op maat gemaakte VR-ervaring neemt potentiële klanten mee op een interactieve reis door de producten en diensten die P-Laser aanbiedt. Door laserreinigingsprocessen te simuleren in reële omgevingen zoals staalfabrieken, offshore-platforms en scheepswerven, stellen we klanten in staat de efficiëntie en effectiviteit van de geavanceerde laserreinigingsproducten van P-Laser virtueel te ervaren.
Hoe kan VR customer engagement voor technische producten zoals laserreiniging transformeren?
Onze aanpak was geworteld in het bereiken van drie hoofddoelstellingen:
Daarnaast hebben we afstandsdrempels voor de drie laseroptieken geïmplementeerd, geluidssamples toegevoegd om realistische feedback te geven.
De uiteindelijke VR-ervaring is een uitgebreide, interactieve en levensechte ervaring. Gebruikers konden een gesimuleerde 3D-omgeving betreden die nauw aansluit bij hun eigen omgeving, waar ze vervolgens virtuele P-Laser-producten konden bedienen om verschillende materialen te reinigen. Deze praktische ervaring gaf potentiële klanten een diepgaand inzicht in de mogelijkheden van het product, waardoor theoretische productkennis werd omgezet in praktisch inzicht.
Behind the scenes
Live demo
What made the project succesfull?
Onze VR-experience heeft een revolutie teweeggebracht in de manier waarop P-Laser met potentiële klanten omgaat. De mogelijkheid om het product in een gesimuleerde omgeving te ervaren heeft de belangstelling en het begrip enorm vergroot, waardoor het van onschatbare waarde is geworden op beurzen, educatieve evenementen en klanttrainingen. Door abstracte concepten om te zetten in ervaringsgericht leren hebben we niet alleen de klantbetrokkenheid verrijkt, maar ook een nieuwe maatstaf gezet voor productdemonstraties in de technologie-industrie.
Wie sprak over ons?