Om huidverzorgingsprofessionals warm te maken voor de nieuwe Hydrafacial Elite, hebben we een meeslepende 3D-ervaring gecreëerd die het apparaat op een interactieve manier laat zien. Met een AR-filter op de socialemediakanalen van Hydrafacial kunnen mensen het product in hun werkruimte visualiseren.
Wat als we een nieuw huidverzorgingsproduct in 3D konden laten zien?
- Eerst hebben we een 3D-model van het product gemaakt.
- Daarna hebben we het geoptimaliseerd voor weergave op mobiele platformen en via Instagram & Facebook.
- Vervolgens is er een filter gemaakt voor beide platformen en werd deze gelanceerd op de Hydrafacial social media kanalen.
Met een druk op de knop konden potentiële klanten een levensechte virtuele 3D-replica van het hydrafaciale station in augmented reality bekijken. Dit maakte het voor hydrafacial gemakkelijker om niet alleen mensen te overtuigen van hun kwaliteit, maar ook van hun gebruik van de nieuwste technologie. Wat natuurlijk leidt tot meer omzet.
Behind the scenes
Live demo
What made the project succesfull?
Wie sprak over ons?